Ouwe munten

Omzetverhoging en margeverbetering door gebruik van plastic consumptiemunten
Plastic consumptiemunten zijn hèt geschikte betaalmiddel voor horeca en evenementen. Het gebruik van plastic munten werkt omzetverhogend. Een deel van de verkochte munten zal immers nooit worden ingeleverd. Dit margevoordeel bedraagt al gauw 3% tot 8%.

Bron: http://www.eventtradingcompany.nl/consumptiemunten/.

Inderdaad, deze zijn nooit ingeleverd. En ik kan hier een hoop vrienden een drankje van geven. Nou, ja, kon. Want geldig zijn ze vast niet meer.

Toch leuk om te zien waar ze allemaal vandaan komen:  Café het Wagenwiel in Lambertschaag, het paalzitten. Powerzone in Zaanstad,  Cultureel Centrum Pancratius, Cultureel Centrum Oudenbosch (waar we met ons koor een slag deden naar de eerste prijs van Nederland),  Dubbele Buurt Hoorn, Partypoints.com van een discofeest in Hoorn, SNS munten van Lowlands, Manifestomunten en twee munten van DV, whatever that may be. Nou ja, met een paar munten kan ik het nog proberen misschien.


Update:
Wel heeeeeeeeeeel toevallig deze actie van Dynabyte: Opstartweken

2 thoughts on “Ouwe munten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.