Net op tijd geschoten.
Vandaag waren ze gekopt!

Net op tijd geschoten.
Vandaag waren ze gekopt!

Net op tijd geschoten.
Vandaag waren ze gekopt!


Meer foto’s hier.
Het was weer prijzencircus bij V en D. Dus om 8 uur zaterdagochtend stond ik met een handjevol mensen voor de deur. Te wachten tot we naar binnen mochten en ons favoriete product aanschaffen. Voor mij was is dat die camera.
Er waren er maar drie en ik bezit er één van.
Heerlijk! 10 x optische zoom!

Het was weer prijzencircus bij V en D. Dus om 8 uur zaterdagochtend stond ik met een handjevol mensen voor de deur. Te wachten tot we naar binnen mochten en ons favoriete product aanschaffen. Voor mij was is dat die camera.
Er waren er maar drie en ik bezit er één van.
Heerlijk! 10 x optische zoom!


Er is geen scherpe foto van deze paashaas te vinden. Daarvoor sprong hij te wild in het rond.

En wegens de kou lag er dit jaar geen paashaas in het water. Er waren maar drie stoere en één überstoere (want natpakduiker) duikers in het water en ik had het zelf heel druk met roeren in de erwtensoep.

Een laatste stuiptrekking? Of een doorstart? We zien het wel!

Meer winterweer op mijn Flickr en bij:
Een laatste stuiptrekking? Of een doorstart? We zien het wel!

Meer winterweer op mijn Flickr en bij: